Fucking great!

Hej vännen min!


Jag har precis kommit hem och ni anar inte hur äcklig, ofräsch, fettig, skarrig, smuttsig och trött jag känner mig. Gårdagens partysmink fick sitta kvar på tok för länge och trotts att jag gick och sminkade om mig runt 14.00 idag så kännde jag mig inte det minsta fräschare... Och sen ska man ju inte klaga på det underbara sommarvädret men fy satan vad varmt det har varit idag. Jag har bränt mig extremt mycket så det kommer minst sagt vara drygt att både duscha och sova inatt. Jag hoppas att allt det röda förvinner men om det inte skulle göra det så kan jag ju alltid matcha mig själv med min balklänning. Perfaaaaaa..

Jaja.. Jag tänkte bara skriva ett par rader,, nu ska jag hoppa in i duschen. Jag kommer med bilder och sånt lite senare.


PUSS Denice

Hejdå vänner min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0