Får ångest!

Godkväll alla glada! Och vad gör jag en kväll som denna? Ja jag sitter vid datorn och online shoppar, det blir nästan som ett beroende. Det är farligt för när man har tråkigt så loggar man bara in och kolla så kanske man hittar nått och så tänker jag, ja men okej bara den då.

Jag vet att jag har sagt det förut men nu är det verkligen bra. Jag är skyldig min låstas pappa 500 också, jobbigt jobbigt.
Iallafall det här har jag nu beställt och får till veckan. Jag gjorde min beställning redan i Feb men jag har ändrat den hit och dit, men nu har jag bestämt mig.... Tror jag :)

Den här blusen tänkte jag ha på skolavslutningen till ett par vita jeans och mina näst nyaste skor som ni ser.


Sen köpte jag en svart ståväska, blir perfa till stranden

En paljettbolero i naturvit, tänkte att jag kunde ha den till ett svart långt linne eller en klänning

Sen tyckte jag att den här pyamasen var så himla gullig, tror jag och nisse får ha pyamas myskväll sen.


Sen var det bara en svart bikiniunderdel med guldiga små prickar på som jag tänkte ha till min tvistade bandeau överdel.
 Har lite ångest nu, faktiskt. Men kommer bli så glad när jag fått de. Får stå ut med att jag kommer att vara pank bara.

Men ha en fortsatt trevlig kväll, själv tänkte jag lägga mig och se en film och sen sova.



XOXO EMMELIE


Kommentarer
Postat av: Caroline

Söt blogg tjejer :)

vilken söt pyamas Emmelie, vart är den ifrån?

2009-05-12 @ 23:01:21
Postat av: Emm

Hejis! Den är från hmis :)

2009-05-13 @ 09:09:32
Postat av: Caroline

sluta ta de sista av allt fint emmelie.. inte kul!! ;)

2009-05-13 @ 23:47:31
Postat av: Emmelie

haha är den slut nu? ;D

2009-05-14 @ 10:51:29
Postat av: Caroline

Mmhm hittade den inte på shoponline sidan iaf, MORR!

Jag som älskar marinblått! Roligt när ni lägger upp kläder i bloggen iaf!

2009-05-15 @ 01:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0