:):)

Farmor: Jaha och när ska jag få komma och fixa lite i ditt rum då?
Jag: Ahdu, hehe.. Jag vet inte, måste väl städa upp lite på rummet först.
Farmor: Jaha okej, då tar vi det på torsdag!!
Jag: Så du menar att jag måste städa idag?
Farmor ler.

För det första, mitt rum är det första rummet hon har frågat, okej, inte om men iallafall när hon får komma och röra runt lite. Så det ska jag vara tacksam för. Jag vet inte vad jag ska förvänta mig, kanske någon ny vas, blomma, tavla eller helt enkelt en helmöblering., sminkbordet byter plats eller något dylikt. Fast det tror jag nog inte.
Och, för det andra, jag hinner inte städa mitt rum idag, kanske plocka upp lite kläder men absolut inte mer än så.

Nu sitter jag hemma hos mamma och letar efter träningskläder. Jag vet att mamma burkar kika i bloggen ibland så förlåt mammsi, jag lovar att du får tillbaka grejjerna imorgon..

Nu ska jag kila... ha det så bra i kväll
Puss på er
Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0