Enköping/västerås

Hallå!
Blogga ju inte igår heller, men jag åkte nämligen på förmiddagen till enköping med mamma och anders och sen när jag väl var där så bestämde jag mig för att åka till västerås och träffa moster när hon väl var där. Så jag kom tillbaka till bålsta halv 11 igår kväll och då åkte jag hem la mig och sängen såg på någon film på 2an skit dålig, sen låg jag och kolla på csi en stund undertiden hjärtis spela poker och sen blev de sussa. Jag var otroligt trött igår och är det än idag, ska snart sova någon timme har jag tänkt. Men idag har vi bowlat, jag, mamma, anders, min bror tobbe och hjärtis. Kul att jag ledde över firat och tobbe men aa ännu roligare att jag förlora tillslut, haha det sög ju. Men jag är mycket bättre på wii och det känns ju bra ;)

Som sagt nu blir det se en film och bara sova, sen kommer denice och då cyklar vi kanske till ica köper lite godis och så ska vi ha filmkvällis :)

Lite bilder från när jag träffa moster och hennes kompisar m hundarna.


Jag och midas, min nya favorit vovve som moster fött upp



min älskade moster


Lina och Linda



Edward linas lilla sötis


Om ni undrar varför dom har massa hundar med sig, så var den en stor hundutställning i västerås under helgen hehe.


XOXO EMMELIE


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0