En trött torsdag

Det var tungt att kliva upp imorse allltså. Jag minst sagt tvingade mig till skolan och nu är en lektion avklarad. Jag har tre lektioner kvar och jag hoppas att jag orkar stå ut. Jag har dock inte så mycket att välja på så det spelar väl inte så stor roll egentligen.

Vi har projekt redovisning på måndag så jag tänkte väl börja göra min och julias power point nu. Lika bra att passa på nu när jag har lite tid över.


Och jaa Emmelie, vad ska vi göra i helgenis? Jag jobbar på lördag så vi får väl lekis på fredag.. :)

Hejdå vänner små.


Denice


Kommentarer
Postat av: MARTIN

Jag såg dig idag! =)

2009-05-07 @ 15:39:24
Postat av: nis

SÅG JAG TRÖTT UT? =)

2009-05-07 @ 15:49:29
Postat av: MARTIN

haha nej.. :b

2009-05-09 @ 00:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0