En kväll som denna blir lugn!

Godkväll, shit kolla precis på klockan och såg att den var såhär mycket. Vad har lilla jag gjort idag? Som hos mitt hjärta, han åkte på träning vid 9 och kom tillbaka vid 12 och jag hade precis vaknat då, sen åt vi frukost/lunch satt och prata med hans mamma i solen. Det var varmt och skönt! Sen skulle vi spela kubb några stycken men de blev inge av det, så jag och denice åkte hem till henne. Jennilee och mika höll på där och packa för deras flytt som dom gjorde idag! Jag fick stor städa mitt rum som jag har hemma hos nisse, för att jag tänkte sova en stund där och det går inte när det är massa katthår, det värsta är bara att jag inte ens sov nått så jag gjorde de helt i onödan. Och nisses pappa kunde inte ens värma en gorbys åt mig, tack för den!

Som jag nämnde i tidagre inlägg jag satt och kolla på gamla bilder där, så var de en bild där jag tyckte att jag såg väldigt mullig ut på. Så säger jag typ

Emmelie- Men shit jag ser ju typ fet ut här

Då kommer nisses pappa in med en kommentar lite snyggt, kastar en blick åt bilder och säger

Nisses pappa - mmm

Tack för den säger jag då hahah. Jäkla dumskalle!


aa ungefär såhär ser jag ut nu, som
 en trött liten mongounge : )



XOXO EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0