En galen bullemmelie

Inte en enda bulle fick jag. Precis som Tjockis Emmelie sa. Hon ville ha alla för sig själv och jag är inte det minsta förvånad. Oh nej!!!
Jag ser framför mig hur hon sitter inlåst på sitt rum med bullar samt bullpapper över hela sängen. Håret är fettigt och tänderna börjar värka efter allt socker. Att magen sagt stopp för länge sen bryr hon sig inte om. Hon vräker i sig bulle efter bulle. Händerna blir allt mer klibbiga och istället för att tvätta dem drar hon av det på täcket. Bullsmulorna som hamnat överallt i sängen peelar ryggen så skönt när hon ligger där och njuter. Ögonen lyser och fingertopparna gör ont. Pröva själv att ta bort bullpappret på 14343 miljoner bullar så ska ni få se. Det finns inget slut helt enkel.  



Stackars min älskade galna bullvän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0