bye bye sis

Idag flyttar Jennilee ut. Hon och Mika har skaffat egen lägenhet och det känns helt overkligt. De är för unga för det! Visst är dom väl det?
Jag vet inte om mamma och pappa nojjar lika mycket som jag gör men jaa.. jag vet inte., jag har bara inte vant mig vid tanken ännu. En egen lägenhet där de betalar räkningar, handlar, lagar mat, städar, tvättar och ja, rubbet!
Fast jag är glad för deras skull. Givetvis är jag det! De har gått på Ikea hand i hand och letat efter inredningsgrejjer. Ett ungt lyckligt par som ska inreda sin första lägenhet. Jag tycker det är urgulligt! Haha. Men fakitkst, är det inte den bilden man har? Är det inte så man tror att det ser ut och så man vill att det ska se ut för en själv om ett par år? Det är iallafall den bilden jag har. Fast sen vet jag ju inte hur det såg ut när Jen och Mika strosade omkring där på Ikea heller. Men som sagt, det är så jag vill tro att det såg ut.
För bara ett år sedan var det det helt omöjligt att ens drömma om att Jennile skulle flytta ut så snabbt., men det är sjukt hur saker och ting kan förändras.

Jag hoppas att flytten går bra och att dom orkar stå ut med varandra. Hehe..

Nu ska jag hoppa in i duschen sen blir det plugg vs. suss vs. film. Får se helt enkelt.

Puss på er kära vänner.

Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0