Bröllopsduellen

Hej! Jag har precis sett på den nya filmen bröllopsduellen alltså den var så himla bra. När filmen hade gått i ca 30 sekunder så tänkte jag direkt på mig och Denice. Den handlar om att 2 stycken tjejer/kvinnor växer upp tillsammans och är bästa vänner, dom vet allt om varandra osv. Det är ju jag och denice, jag tror att ni skulle kunna fråga mig precis vad som helst om henne och jag skulle veta det..

I slutet säger berättar rösten

"Ibland i livet uppstår band som aldrig kan brytas, det går att hitta just den personen som kommer att stå en bi i alla väder. Man kan hitta den personen i sin partner och fira med ett bröllop. Men det är också möjligt att den person man kan lita på hela livet och som känner en kanske bättre än man känner sig själv, är just den person som funnits vid ens sida sen första början."
Det var så himla gulligt och jag vill att du ska veta Nisse att jag aldrig kommer att hitta en vän som du..


Oj det var djupt inte sant? oj oj jag blir nästan lite rädd för mig själv. Men jag menar det verkligen.


XOXO Emmelie


Det enda jag började fundera på var om denice kommer att gifta sig med någon utav mina bröder? Hoppas inte. Hon har ju ingen bror, det är ju iförsig synd. Kan tänka mig att han hade kunnat bli en riktig pudding ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0