Bilderna

Hej igen, ja här kommer bilder från dagens äventyr.. Kom precis på att vi tog ju fasen inga bilder på när vi käka glass, hmm not okej att vi fortfarande inte invigit bloggen med glassbilder för i år. När vi cyklade tillbaka från centrum idag, så dök det så mycket minnen upp från er bodensare alltså ni kommer ju typ tro att vi är galna i er eller nått. och tro mig det är vi verkligen inte. vi var bara väldigt lyckliga i erat sällskap, ni fanns där och sken upp våra dagar! Så fina ord från mig, kan ni inte skriva nått snällt om mig i era bloggar/facebook också .. Det skulle vara suveränt!! ;) Och Jackie kommer du ner snart så vi kan gå på de där jävla gröna lund!? Men det vore bra om du inte växla en 500 till tior den här ggn :)

Jaja, den här sommaren blir ingen annan lik, men that´s life! Hoppas att det händer  massa roliga och spännande saker den här sommaren också :D OCH det vi inte får glömma denice, det är att ta bilder i sommar. Hur fasen kunde vi vara så slarviga med de? Det finns ju inget bättre än att sitta och kolla på massa roliga och somriga bilder :)


Ser jag verkligen sådär konstig ut? de ser ut som att jag har dvärgben, jag må vara kort men:)


HAHAHAH det ser ut som att nisse har jätte tunt hår som står utåt. gubbhår hahah.



vi ska vara allra bästa bästa vänner




XOXO EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0