Barnvakt :)

Så nu till det som hänt nyligen, vid halv 5 kom jag hem och då hade Wiggo precis kommit hit. Så han åkte nu bara för ungefär 20 minuter sen. vi har myst och kollat på barnprogram:)

Denice kom förbi en sväng också, alltså hon gav mig och pappa student inbjudningar och hon gjorde som hon skrev. Jag fick 2 och pappa 1, varför inte ge oss samma? Sen hade hon även ett kuvert med ett brev i, där det stod att hon var i nått land, Burma kanske det stod? hon hade alltså skrivit på 2 stycken A4 okej tänker jag då? Hon har alltså suttit hemma idag och hittat på att hon är i ett land där hon hjälper de fattiga människorna och sen säger att hon saknar mig och en sak hon skrev " Nu var det 3 månader sen vi sa hejdå på arlanda" Alltså människa var fan får du allt ifrån? HAHA. Jag och pappa bara skratta, på ett utav kuverten stod det också Till slyn Emmelie och i det var det ingen inbjudan till studenten utan där var det en inbjudan kl 19:00 nu på söndag på filmmys.

Fina kortis till studenten


Lilla fisen röjjer i mitt rum


Så jag kommer gärna men kan vi äta fruktsallad istället? Jag och firat ska börja vårat nya liv eller hans idé men jag tänker att jag måste också sluta äta massa skit hela tiden och det är lättare om båda gör. Så Nisse smootie kan vi unna oss och en fruktbricka det blir susen:)


Nu ska jag lägga mig i sängen och faktiskt läsa ut min bok, sen blir det tidigt i säng ikväll.

Förresten är ju beyonce i sthlm idag, jag och nisse ville se henne. Nån som ska dit?

XOXO EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0