BAAAJS

Jag håller nu på att ladda ner senaste och tydligen det SISTA avsnittet av gossip girl, det kan inte stämma det får inte. Vad ska jag då sitta och kolla på när jag har tråkigt eller iförsig väljer jag att se på det fast jag har roligt också haha. Men jag brukar ju ligga i sängen och le och önska att det var jag typ haha, jag är störd i know. Men det är ju så äckligt bra!!

Snart kommer mitt pucko som han är just nu också, och då kommer jag aldrig att få se på det här, för då kommer jag bara att bli störd och jag vill ha lugn och ro när jag ska se det sista avsnittet av g.g.

Ni som är intresserade kan ju se de här klippet haha jag blir så glad av det. Antar dock att inte allt för många är det men, känns lite jobbigt att jag låter som en liten fjant. Men det skiter jag faktiskt i:)




XOXO EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0