Är det så det ska vara?

Jag måste säga att jag fick mig ett gott skratt av denice inlägg, hon har humor helt klart. Men hur låg de rikigt till? Hon ville inte komma till mig först undra varför? Men när hennes pappa helt plötsligt kunde skjutsa henne då gick de bra. Denice glider hit i pyamas och en ful jävla toffs på huvudet. Ser min chokladkaka som jag tagit 4 bitar ifrån, för jag är egentligen inte speciellt mycket för choklad men just idag kände jag suget. Men hur som helst, denna chokladkaka är nu halv och då kan man ju fråga sig hur fan de kommer sig? Inte nog med det, när sedan vi skulle sätta igång med bullarna, gjorde hon inte ett skit. Hon stod och tittade på för att denice kan inte smuttsa ner sig inte ens av lite mjöl. Sen har den där lilla muppen till tjej mage att säga att vi har bråttom! JA men gör nått då för fan! Förresten så är hon så jäkla ledsen över att hon inte fick någon bulle, men hur ska jag kunna ge dig en bulle när du drar innan dom ens varit i ugn fan? VA VA VA? Du åt ju för fan 4 stycken råa bullar. Så om det är någons mage som sagt stopp så är det nog din.. Din feta kossa. Jag har ätit 1 bulle än sålänge, men dagen är inte slut än. så jag kommer säkert kunna köra en denice i repris som hon precis berättade om att "jag" gjorde i tidigare inlägg :)

Så denice jag kommer förbi med en påse bullar lite senare, oroa dig inte! ;)
XOXO BULLEMMELIE


Kommentarer
Postat av: Carina

Haha, va härliga ni är!!

2009-05-03 @ 18:52:08
Postat av: Carina

Haha, va härliga ni är!!

2009-05-03 @ 18:55:41
Postat av: Emmelie

vi vetis : )

2009-05-03 @ 20:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0