Är det nu vi ska skämmas?

Är det nu vi ska skämmas?

Det blev en misslyckad kväll för oss och vi är riktiga torrisar. Vi vet.
Emmelie och jag drog hem innan det roliga ens börjat. Okej, vi hade givetvis roligt i början också men jag vet inte, Emmelie mår inge bra och jag har väl något annat fel. Alltså for real, jag vet inte vad det är med mig. Är trött och liksom utmattad hela tiden. Har aldrig någon riktig lust. Sen har min dragning till alkohol helt och hållet försvunit. Och det är nu jag tar studenten och ska ha the time of my life. Bra timing, haha.. 

Förresten så vet jag inte vad som hände med femkampen. Vi var ju as taggade i början men sen var det kört. Dock hann vi iallafall hoppa säck. Tejejernas lag vann, såklart.
Fabijan var en extremt dålig förlorare så jag antar att femkampen fortsatte när vi dragit hem. Man såg i hans ögon att han ville ha revansch, garanterat.

Nu ligger Emmelie i rummet brevid mitt och kollar på film. Själv ska jag hoppa in i duschen, för tredje gången idag. Min hud torkar snart ut.

Hejdå vänner små.

Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0