Jag gjorde ett glädjetjut och hoppade upp och ner ett par gånger

Vet ni ?! Julia ska jobba på Aronsborg på onsdag och fredag. Samma dagar som jag ska jobba denna vecka. Åh, det är toppen alltså!
När hon berättade det för mig blev jag helt exalterad. Jag gjorde ett glädjetjut och hoppade upp och ner ett par gånger. Haha! Julia skrattade mest åt mig men jag tror att hon är mist lite glad som jag är,. det är ju trots allt hon som fått jobbet.
Jag började berätta om vilka som jobbar där, och pratade om massa saker. Vet inte om jag skrämde upp henne mer än vad jag egentligen hjälpte henne men hur som helst är jag övertygad om att hon kommer klara det galant.

Jaja.. idag åt jag lunch hos mormor. Det var trevligt och jag tror hon ttyckte det var roligt med lite sällskap.

Nu ska jag hoppa in i duschen tror jag, sen blire nog en joggingrund, om vädret tillåter det. Lite fel ordning men det gör inget..





// Denice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0