Snö snö snö

Så var det plötsligt vinter igen. Usch, jag hade verkligen sett fram emot våren. Inte för att den egentligen har påbörjats men ändå. Jag längtar så mycket till sommaren så det kändes som om det inte skulle dröja så fasligt länge till första blåsippan började blomma. Nu känns det som om vi hoppat rakt in i december igen. Visst är julen mysig men inte tillräckligt mysig för att gå igenom två gånger per år.

Jaja. Idag fick jag mitt klubbkort på Hm. Äntligen alltså! Nu ska jag bara försöka komma ihåg att använda också. Tillsammans med kortet fick jag 100 kr rabatt också. Toppen!  Ska nog kicka in på hemsidan och se om jag hittar något fint.  Jag är väntar dock på två beställningar så får se..

Hej så länge.

Denice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0