Söndag

Så blev det söndag helt plötsligt.

Jag sitter hemma hos mamma och har precis käkat frukost. Jag är fortfarande dö trött så får se om jag går och sussar ett tag till lite senare. Jag kom till mamma runt 10  i morse. Kvart över 9 tåget från bro. Usch alltså. I bro sov jag ganska precis i en timme. Vi gick nämligen och la oss klockan 7., och eftersom vi var fyra stycken i en väldigt för liten säng gick det mindre bra.

Hur som helst. Vill ni veta vad jag gjorde igår?

Kvällen började med att jag, Jennilee, Gabbe och Alan tar 18:10 tåget till Kungsängen. Vi traskade till någon skola för att de på en film som en jobbar kompis har gjort. Filmen var mycket bättre än vad jag väntat mig, trots att det fuckade sig så vi inte kunde se slutet på filmen.  Det var väldigt synd faktiskt!
Efter filmen drog vi till nån krog och drack lite. Jag hostade så mycket så i början blev det mest vatten för min del men efter ett tag så släppte det.
Efter en stund kom Nico och Mika förbi och ännu efter ett tag kilade vi över till Sportbaren. Det var riktigt roligt måste jag säga.. och när de stängde åkte vi hem till Nico i bro och fortsatte där. Förstår inte hur jag orkade vara vaken så sent men tiden fördrevs tydligen väldigt fort.
Vi duschade min väska och underhöll oss på alla möjliga sätt.

Förresten.. till er som undrar så blev det bra med ögat. Eller det ser fortfarande förjävligt ut men det gick att sminka över förvånansvärt bra.



Jag återkommer lite senare med bilderna.


Have a nice day


Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0