Rekord tidig middag idag.

Rekord tidig middag idag. Jag har precis ätit klart och jag kan ärligt talat inte komma ihåg sist vi käkade innan klockan fem. Jag kommer förmodligen bli hungrig igen när klockan blir lite mer men det gör inget..
Idag har jag fått min studentmössa. Jag blev så besviken. Jag är övertygad om att den är felbeställd, vet ni vad det står på den?  Denice  (Diamanten) 2009  Precis så.. Visst måste den vara fel tryckt!? Knappast att jag bara skrev Denice. Hallå? Denice Lundmark kunde det åtminstone stå. Blir ju galet tomt annars. Måste kolla upp vad som står på beställningen.. 

Nu ska jag kila iväg till stallet och passa på att rida medans solen fortfarande lyser.. undra om jag hinner det.. :)

Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0