Arjeplog vs. Bålsa

Okej, ett sista inlägg inann jag hoppar in i duschen..

Jag och Emmelie diskuterar om vi ska åka till norrland under påsk eller ej.
Jag har tänkt på lite för-och nackdelar med resan..


Så fördelarna med resan är:

* Bo på hotel
* Hotelmat, frukost och middag.
* Solarium
* Spa
* Skid och skooter-dagar
* Åka hemifrån
* Träffa släckten samt förmodligen bodensarna.

Nackdelarna med resan är:

* Lång bilresa
* Frysa, vilket man garanterat kommer att göra.
* Åker fel datum. Lovat moster att vara hemma den 9onde och 10onde. Dessutom fyller mamma år den 10onde
* Ingen längre skidtur. Emmelie är inte så in too skidor och inte lika roligt att åka med pappa. Sorry dad..
* Hittar vi inga att umgås med så suger det
* Stannar jag hemma är jag själv hela veckan hos pappa.


7 fördelar och 6 nackdelar. Antar att det lutar sig mot att resan blir av iallafall.. eller?..
hmm, blev ju inte mycket smartare av detta..



XX Denice



Kommentarer
Postat av: Emm

men kom igen då!! fast 7+6 blir 13 och det betyder otur, kan de vara tecknet? :O

2009-03-16 @ 22:17:24
Postat av: Michel

Köör bara! All in

2009-03-16 @ 22:55:09
URL: http://michelmendez.blogg.se/
Postat av: Emm

hahah ofta du läser våran blogg :D

2009-03-16 @ 23:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0