I walking on sunshine

Jaha, så var det dags för en uppdatering idag igen. Great.

Idag började min dag helt underbart. Klockan ringde givetvis på tok för tidigt men när jag väl kommit upp ur sängen och slagit på radion spelas en av mina favorit låtar. Jag blir verkligen glad när jag hör den. Det är nog den ända låten som kan vända min dag från botten till toppen. Man kan ju inte vara nere när man lyssnar på den liksom., Hur som helst., låten jag pratar om är Walking On Sunshine.



 

Dagen fortsatte med en promenad till skolan och sedan psykolig lektion. Bästa lektionen på hela veckan, som sagt.
Därefter hämtade mamma upp mig. Vi åkte och köpte semlor på Solslätten eller vad det heter. Jag frågade, eller okej, mamma frågade åt mig, (Haha) om de sökte någon sommarjobbare. De sa att de redan hade lite extra personal och att de antog att de ville jobba en del i sommar men att hon ville ha mitt nummer så hon kunde höra av sig. Jag vet inte, det lite säkert inget men ändå. Jag behöver verkligen sommarjobb nu när Aronsborg har stängt större delen av sommaren.
Jaja.. efter jag och mamma fikat så begav jag mig tillbaka till skolan. Jag hade svenska prov och det gick nog riktigt bra.
Hoppas på det bästa nu..


Jaja. Jag har ett dilema. Under påsk åkter vi , som de flesta kanske redan vet, till norrland. Jag, Emmelie och pappa har gjort de bra många år nu och det har blivit som en liten tradition. 
I år är jag inte alls sugen. Eller jo, jag är sugen men jag vill åka den första april och komma hem den 8:e. Pappa och Emmelie vill åka senre och med andra ord komma hem senare. Jag vet inte riktigt varför jag vill åka tidigre känner att jag lika gärna kan skita i att åka.
Det som känns tråkigt att dock att vi har haft förväntningar på detta året. Nu är vi 18 så vi kan gå på krognen. Det innebär att vi får något att göra på kvällarna om vi inte hittar några att umgås med. Dessutom är det tråkigt att bryta vår tradition.
Men det måste väl kännas rätt också?..., kul liksom.. Det hade liksom hade varit skönt att vara själv hemma i en vecka också. Hm.. får se hur det blir.  Jennilee och Mika ska ju också med upp så vill ju inte att de ska komma hem när påsken är slut och berätta allt roligt som de har gjort. Dessutom vill jag lära mig åka snowbord. Men Emmelie vill ju inte åka så lär inte bli så många timmar som spenderas i backen ändå.
Hahah.. alltså jag vet inte, kan ju fortsätta i en hel evighet. Får se hur det blir när de närmar sig i tiden.

Nu ska jag se till så jag får någon mat i magen.
Hörs senare

Denice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0