Bloggar och så

Hej på er!

Jag slutade skolan för ett tag sedan, och nu sitter jag här hemma och har precis käkat middag. Är egentligen sugen på att sova en stund men tvivlar på att jag hinner det.. Jag börjar jobba halv sju fast mamma kunde bara köra oss kvart i sex, det suger.. Ringer pappa som en galning för att höra när han kommer hem.
Det blir nog sent ikväll och jag ska upp kl 6 imorgon igen..dock gör det inte så mycket för då är det ju torsdag och det betyder att det snart är helg. Great!!. Dessutom är våran information och layout inställ så jag slutar runt 12.. sköönt :).

Jaja.,  jag har liksom aldrig något roligt att skriva så försår inte riktigt att det är folk som läser vår blogg., okej, nu har vi inte så fasligt många läsare men ändå.. jag undrar verkligen vilka ni läsare egnetligen är? Jag vet ju en del men resten liksom..?
Fast och andra sidan försår jag på någotvis. En blogg behöver uppenbart inte innehålla så jäkla intressanta saker för att få läsare.. jag menar,, vill ni veta hur många bloggar jag har sparat i mina favoriter på datan? 71 st. Jag upprepar: 71 fucking stycken!  Själfallet läser jag inte alla. Det kan gå dagar innan jag ens läser någon blogg alls men ändå. Periodvis har jag följt bloggarna. Någongång under de senaste åtet har jag alltså läst bloggen såpass mycket så jag lagt den på favoriter. Oftast läser jag bloggar som skrivs av personer som jag inte känner alls., Tycker det är intressantare så. :)

Oj,.nu fick jag plötsligt brottom.. Hejdå kära läsare. 


Hinner inte läsa igenom inlägget så kanske blev lite knasigt ;)

Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0