Tisdag

Hej kära vänner!

Idag började jag skolan klockan två så jag sov bra många timmar inatt. Så himla skönt!
Väl i skolan hade jag Information och Layaut till klockna tre. När jag slutat träffade jag Emmelie och jaa. jag vet inte riktigt hur vi fördrev tiden men vipps var klockan 6 och deras teater Jack the ripper började. Jag såg den tillsammans med hennes pappa och Marlen. Teatern var lite luddig måste jag väl faktiskt säga men alla var jätte duktiga. Speciellt Emmelie såklaart!

Nu ska jag äta och därefter pluggaa., prov i morgon.. suuuuuuuuuuck!! Dessutom har jag svinit ont i huvudet, tredje dagen på raken nu., förstår inte vad det är för fel på mig.


/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0