I know that I've got issues but you're pretty messed up too

Hej Hej Hej..
Jag sitter och väntar på att pappa ska komma hem från jobbet så jag får någon mat i magen.
Första kvällen på länge som jag inte behöver plugga. Åh så skönt! Fast egentligen har jag jn inte pluggat så många dagar på raken.. det behövs liksom inte så många dagar för att man ska tröttna. Ah.. förresten, snart har vi haft bloggen i ett helt år. Jäklar vad tiden går fort alltså.

På torsdag ska jag förresten åka till uppsala med skolan. Vi ska kolla runt lite på högskolan där. Jag är inte så himla sugen på att gå eftersom Julia och Andrea ska strunta i det men känns liksom som om det kan vara lite nyttigt. Vem vet, det kanske är den som blir min nästa skola. Får se hur jag gör..


Nu har jag inte så mycket mer att säga så hej så länge

Later

/

Denice Lundmark

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0