Plugg plugg och plugg

Gud vad jag är trött på att plugga. Jag har psykologi redovisning imorgon och det suger för jag har inte ens skrivit klart redovisningen. Jag ska prata om anorexia så det är inte så svårt ämne men ändå. Jag är liksom inte sugen på att plugga. Dessutom måste jag förbi vivo och köpa hårspray så snart som möjligt. Jag hade en halvfull flaska i lördags men den låg i väskan utan lock och vipps var flaskan helt tom.., och min väska full med hårspray.
Hur som helst. Ikväll ska jag jobba. Jag både längtar och fruktar det lite. Får se hur det blir när jag väl är där. Julia ska också jobba så det är ju alltid roligt.
 
Nu ska jag plugga vidare så kanske vi hörs senare.


Förresten.. Jag såg nys One tree hill avsnittet igår. Det var så frustrerande. Jag vill bara ta tag i Peyton och skaka henne hårt, banka in lite vett i skallen.



Denice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0