020309

Godeftermiddag på er!

Vill ni veta vad jag har gjort idag? Inget speciellt men jag berättar ändå hehe..

Klockan ringde strax innan 6. Usch vad trött jag var alltså, pappa är dessutom sjuk och det tar nästan död på mig. Det är så himla jobbigt att kliva upp och se honom ligga kvar under det varma gosiga täcket. Jag lyssnar också alltid på radio på morgon, det gör att jag blir mycket piggare. Ju högre musik desto bättre. Nu när pappa ligger och sover när jag går upp är det såklart mindre populärt att ha radion på. Visst kan jag lyssna på lite lägre ljud men då är det ju ingen mening liksom.. jag lyssnar ju för att jag ska vakna till.. jaja however.. Jag duschade och fixade mig för att sedan ta bussen till skolan. Sista dagen jag får åka på mitt busskort så måste fixa nytt imorgon typ..
Väl i skolan hade vi psykologi, helt klart den bästa lektionen på hela veckan, den och svenskan. Och det är såklart lollos förtjänst. Hon är verkligen super duktig lärare. Lider med er som aldrig haft henne i nått ämne.
Efter psykologin åkte jag hem till mamma och fikade, jag köpte cocosbollar och mamma fixade kaffe. Hon VÄRMDE upp det i mikron. Inte okej mamma. Jag fick brygga nytt så det blev bra ändå.
Efter vi fikat pluggade jag en stund., sen tog jag bussen tillbaka till skolan. Jag hade två lektioner och efter de åkte jag återigen hem till mamma.. eller njaa först till Tyghuset och sen hem till mamma. Så nu sitter jag här och ingen är hemma så jag har rätt tråkigt.
Jag hoppas att mamma kommer hem från jobbet snart så hon kan köra mig till pappa.

Ikväll ska jag försöka få med pessica ut på en promenad. Om inte det är allt för kallt och snöigt vill säga.
Jag är ledig imorgon så det är toppen. Skönt med sovmorgon! Eller okej, inte ledig.. kom ju på att jag börjar jobba halv 7 imorgon. Fast det är ju bara kul. Dock hoppas jag på en hyfsat tidig kväll.  Jag börjar skolan klockan 8 på onsdagmorgen. :)


// Denice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0