Aaaaaaaaaa tja ...

Aaaaaaaaaa tja foxyyy!


Hur är det idag?
Jag mår, tro det eller ej, toppen!
Vi hade ju studentfest igår och det var riktigt måste jag säga. Dock råkade jag ta fabijans jacklapp så han fick inte hämta ut sin jacka.  Han åkte innan jag hann upptäcka det så han fick åka hem utan jacka, mitt i vintern. Förlåt Fabian!! 
Jag har faktiskt jätte dåligt samvete.


Annars vad det en bra kväll. Dock blödde jag på fötterna när jag kom hem. Hade inte ont i fötterna under hela kvällen men när det var dags att gå hem kunde jag knappt röra mig. Tur att Firat hämtade mig och Emmelie. Han körde mig ända till dörren. Tack fiskis! Det räddade mina fötter lite iallafall.








Slänger upp en bild på mig och mina nya brills, läckroo va?



XX Denice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0