Tiden i Kungsör

Hello! 
Nu är jag hemma igen, så skönt. Tänkte att jag skulle berätta lite smått om gårdagen, då jag var och gjorde halkbanan. Jag kan inte förstå hur folk kan säga att det är jätte kul att göra det, för jätte kul var det verkligen inte. Det ända som var kul var att man satt ensam i bilen ingen var där för att säga hur man fick och inte fick göra. Läraren är lite sådär små surig eller vad jag ska säga. Men jag fick ju in mix megapol där i bilen, perfekt tänkte jag haha. Så varje ggn jag närma mig han så stänge jag av annars var de disco i min bil kan jag säga. Älskade även bilen, tror jag ska tjata lite på pappa. Tror han kan ge med sig till slut ;) 

Senare på kvällen så gick jag Becca, kim och tom till konsum för då skulle tom bjuda oss på paj med vaniljsås. Mycket gott må jag säga, åt dock lite för mycket så jag blev proppmätt. Måste varna alla att det kan ha skett en del förändringar med min kropp, jag kan ha gått upp i vikt haha, jag och becca har käkat som fasen alltså. 


den här bjuder jag på , jag var tvungen. hade tråkigt 
när jag vänta på min tur ;)


// XO XO Emmelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0