Sweeeeeeeeeeeeeet dreaaams!

Hej kära läsare.
Jag har precis kommit ut ur duschen, andra gången inom loppet av fem timmar. När jag duschade första gången var tanken att jag skulle göra mig i ordning för sängen men sen pratade jag med julia och vipps så befann jag mig hemma hos henne. Hennes bror hade lite folk hemma så jag träffade ett par välkända ansikten. Vi gjorde inte så mycket, satt mest och pratade och så. Det var rätt trist men eftersom min kväll innan dess mest bestod av plugg så var det skönt att komma ut och göra någonting. Jag hade dock en bad hair day, bad makeup day och bad clothes day. Jag menar. Jag fixade mig, från helt osminkad och blött hår till redo att gå utanför dörren på 15 min. Jag vet att Emmelie inte tror mig men det är sant. Blev lite chockad själv måste jag säga. Kanske därför jag kände mig så ugly.. Jaja.. Nu ska jag hoppa i säng. Känns som om jag inte sovit ut på år och dar.  För först gången på riktigt länge ska jag stänga av både mobilen och hemtelefonen. Inget ska få störa min nattsömn.

Nu är det dags. Sweeeeeeeeeeeeeet dreaaams!

Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0