Stämmer inte, pappa drev bara :)

Det var lagom shysst mamma och pappa!!

Okej,, jag fick precis reda på att mina föräldrar var riktigt hemska när jag var liten. Haha! Pappa erkände precis alla elaka saker de lurade i mig och Jennilee när vi var barn.
Blandannat sa de att glassbilen bara lät sin melodi, (dudurrrurururuuduruuuruuurruuuudududuruuuuuuuu typ) när den hade slut på glass. Det ledde till att vi aldrig, när vi var små, tjatade på att de skulle köpa glass till oss.
 Sedan la även mamma och pappa fryst majs i våra tablettaskar. På så sätt fick vi för oss att godis inte alls är lika sött och gott som det faktiskt är. Okej, det kanske var lite för vårt eget bästa men ändå.. då kunde de väl lika gärna låta bli att köpa godis till oss istället. Desstom sa det, som många andra föräldrar, att ma fick fyrkantiga ögon av att kolla på Tv. Jag vet inte huuur länge jag faktiskt trodde det. Usch så taskigt!  Jag ska aldrig lura mina barn, det ska ni veta!
Hmm.. Det var lagom shysst kära mamma och pappa.

OKEJ, detta stämmer inte, det var bara pappa som drev med mig. Eftersom det inte stämde tog jag bort det men mammsi tyckte att jag skulle lägga in det igen :) 


// Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0