SÖNDAGKVÄLLIS

Hi sweetis!

Jag sitter och ser på Beck. Jag har lovat mig själv att jag ska stänga av tv klockan tio vilket är om exakt en minut. Jag har prov imorgon och knappt pluggat något alls. Pratar med Emmelie på msn och jag skrev till henne hur otaggad jag var och att jag inte alls hade någon lust att plugga. Hon svara mig med att skriva.. Gör inte det då, ta en paus. Faktum är ju att jag typ har haft en paus hela dagen, så nu när jag väl pluggat i fem min kan jag ju inte ta en paus igen. Olyckligtvis var det dock precis det jag gjorde.. tog en paus alltså.. Hehe.
Jaja., idag har jag knappt gått utanför dörren. En sväng till bilen och sen tillbaka typ. En riktig latis dag med andra ord. Jag vaknade halv 2 och låg i sängen en timma till. Det blev inte frukostlunch som det vanligtvis brukar bli på helger utan lunchmiddag istället. Typ.
Jag är ändå trött, har sovit på tok för lite i veckan. Längtar galet mycket till påsklovet. Hoppas Emmelie kan åka med till norrland så allt blir som vi planerat. Ja menar, nu är vi ju 18 och allt. Dessutom ska Jennilee och Mika med så jag tror vi kan få rolis.
However,, nu är det pluggdags så jag kommer i säng någon gång. Inte bra att börja veckan med en tidig och trött måndagmorgon.

Hejdå kära vänner, godnatt på er!



Denice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0