Sjuk

Usch. Nu mår jag inge vidare alltså.  Hostan ger dig inte och näsan rinner. Är även övertygad om att jag har feber Dessutom har jag ingen energi. Jag orkar knappt göra någonting alls. Tror att jag ska krypa i säng snart. Ögonen orkar inte vara öppna längre. Och jag som trodde att jag var på bättrningsvägen. Det kunde jag ju fet glömma.
Förstår inte., nu har jag varit sjuk i över tre veckor. Och jag som är en väldigt frisk person i vanliga fall..
Haha! Förstår ni hur synd jag tycker om mig själv!? Sitter här och klagar likosm.

Idag tänkte jag egentligen inte blogga någotnting alls. Jag och pappa har haft engelska dag. Haha. Det innebar att vi bara fick prata engelska hela dagen. Tro mig, ni vill inte att jag ska blogga på engelska. Då hade ni dessvärre inte förstått så himla mycket. Hehe., hur som helst. jag och pappa avslutade den engelska dagen ungefär klockan 18.00 typ. Haha. vilka töntar vi är va..:)

Hur som helst. Nu blir det en dusch sen typ suss eller något.





Så likt mig som det kan bli just nu



Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0