Sjuk på en söndag

Hej på er!

Ja ni läste rätt, fan jag har gått och blivit sjuk. Ligger i feber, är otroligt snorig med ont i halsen. Detta kom otroligt opassligt, med tankte på att jag ska åka bort om 1 timmer och 40 minuter. Har ätit alvedon, druckit massa te, ätit apelsin och användt nässpray. Om någon har nå bra tips på hur man kan få bort en förkylning väldigt fort så snälla säg det. Jag står inte ut, min pojkvän ville knappt vara i närheten av mig för att han är rädd för att bli sjuk. Och det känns ju kul när man inte ska ses på ganska länge. Men det han inte förstår är att han redan är smittad om han nu får de, knäppisen.

Men så ja, när vi kommer fram så blir de bara att lämna av grejerna, gå och handla och så kommer jag faktiskt bara ta det väldigt lugnt ikväll, ihopp om att känna mig väldigt mycket bättre imorgon, då vi ska upp 6:30 typ.

Måste även försöka plugga under den här veckan, har ett stort arbete som ska vara inne på onsdag.

Om det finns trådlöst internet där borta, vilket jag verkligen hoppas på så hör ni från mig lite senare ikväll. Förmodligen med bilder på hur vi ska behöva bo den här veckan ;)

Later // Emmelie


Kommentarer
Postat av: totte

Madde o Lollo kommer hem i början av april :)

2009-03-23 @ 15:15:12
URL: http://regii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0