Rättvisa ska skapas.

Okej! Nu måste rättvisa skapas!

För det första. Tack för att du jämför mig med solen Emmelie. Jag förstår vilka liknelser du ser.
 
Givetvis har jag mina fläckar och ni som ser mig som en tystlåten liten flicka som inte gärna pratar i onödan har fått fel intryck. Tro det eller ej, men med personer som jag känner mig trygg med ser mig ofta som en hoppig, tossig, högljud tjej som sjunger för det mesta. Gärna så högt och falskt jag bara kan.
Anledningen till att jag är tystlåten ibland beror på att jag har svårt att prata med personer som jag inte har något att prata med om. Alltså, jag tycket att det suger att socialprata. Ni vet, prata för pratades skull. Då var den saken uträtt.. 
 Nu.. Självklart snackar jag skit ibland och självklart gör saker som jag skäms fruktansvärt mycket över. Men just det där med att jag är falskt trevlig stämmer faktiskt inte. Okej, nu sa ju Emmelie också att jag är trevlig för att jag är snäll men jag vet inte. Det låter falskt trevligt för mig.  Det finns, ärligt talat cirka tre personer som jag ogillar. Tre personer i hela världen. Då, som ni försår, finns det ingen anledning för mig att vara otrevlig. Dessutom har jag lärt mig att man tjänar så mycket mer på att vara glad och trevlig. Däremot så tycker jag att Emmelies tendens att vara otrevlig mot personer som hon ogillar bara är beundransvärt. Man missförstår inte henne och personer som hon inte tycker bra om förstår vinkeln rätt fort. Man behöver liksom aldrig fundera..  Är Emmelie glad och trevlig mot dig,. ja, då tycker hon om dig. Vad gäller mig så tycker jag somsagt om alla er. Ja, om ni nu inte har oturen att vara en av de där tre personerna vill säga..  

Dessutom.. som Emmelie skrev.. jag är fin i kanten och Emmelie en elak bitch. Det är lite roligt faktiskt. Varje gång vi tjafsar eller bråkar med någon. Alltså att jag och Emmelie är osams med typ någon eller några andra , så är det alltid Emmelie som får skit för det. Jag klarar mig alltid och Emmelie blir svartmålad. Tänk vad man kommer långt med några trevliga ord.

Och vad gäller min och Emmelie konvesation.. Ja, det finns väl inte så mycket att säga.. de tär inte mitt fel att Emmelie skrev att jag var en HORA innan jag skrev att hon hade sex hela tiden. Synd att ni inte fick se den biten av vårt samtal.
 

Nu blir det verkligen suss mina kära vänner. GODNATT
XX Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0