pengar pengar pengar

aa idag slutade vi ungefär 10:10 men jag stannade kvar och gjorde ett prov i skolan, så kom pappa och hämta mig vid 11. Då åkte vi till jakobsbergscentrum jag bytte mina solglasögon som jag upptäckte att var trasiga och dom är helt oanvända, så köpte jag ett par nya tights för alla mina tights har det gått hål i någonstans fattar inte var jag har gjort.

Så sen sprang jag runt där lite grann, blir galen nu när man inte har pengar då hittar man massa saker som man vill ha, hittade tex en lila kavaj skit snygg och den satt perfekt så det får nog bli en senare investering. Sen hittade jag lite blusar och sånt, såg även en jätte fin bikini på hm, den var turkos med ett hjärta mellan bysten den var jätte gollig. Men hur som helst jag köpte ju inget av alla jag hitta. Men hm har nog aldrig haft så fina kläder som nu, det finns verkligen massor av fina sommarkläder. Jag vill fan ha sommar nu nu nu, ett bra tecken är ju att våren verkar vara på G.

Jag körde hem sen, duktig jag är va?
Men nu ska ni få se vad jag hitta på MQ alltså jag tror fan jag dör, jag och skor aja det kan inte hjälpas. Finns inte ord som kan förklara hur mycket jag vill ha dom här skorna, dom ska bli mina !!




Förresten köpte jag ett par vita tygskor igår också, som sprack i tyget där bak men jag älskar dom så jag behöll dom ändå!

// Emmelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0