På tanke om..

Hej på er alla glada :) Hoppas att ni mår bra, jag ligger och han jätte ont i huvudet som ni vet så får jag migrän lite då och då. Har ätit medicin och tror att den börjat verka nu faktiskt för jag känner mig lite hög haha! Det var min sista tablett jag hade så nu måste jag ringa läkaren imorgon annars blir de jobbigt. Tänkte bara berätta såhär från ingenstans, satt och kollade på bilder på datorn och kom att tänka på detta, har även funderat några månader..
 
för lite mer än ett år sen tänkte jag och t köpa en lite vovve, eller de var väll mer jag som tänkte köpa. Men det las ner, först och främst för att jag är allergisk. Inte sådär jätte mycket för hundar men varför utsätta sig för det? aa, jag ringde runt och kollade lite, min moster föder ju upp den här rasen. Och hon sålde för några år sen min absolut dröm, han hette parker åh han var så söt jag ville inget annat än ha han. Men så en dag berätta hon att kvinnan som har han kanske inte kan ha han längre och jag blev på tok för glad, för isåfall skulle jag få han av min moster som fortfarande var ägaren. Men tjejen som hade han behöll han, så jag blev lite ledsen i ögat då. Men det gör inget, de var lika bra. Men jag älskar ju dom där små liven, och det är ju faktiskt lite ensamt här hemma när pappa är borta. Jag börjar kunna få tillbaka lite tankar om det. Inte riktigt än, men inom en snar framtid vem vet, dom är ju världens gulligaste djur och jag vet ju rätt så mycket om dom med tanke på att jag är så gott som uppvuxen med dom.

En av mosters kullar, som hon hade i november
jag gillade han till vänster mest!


Han gillade mig också för del delen, han brukade sova på mitt knä.

Och med det sagt måste jag bara berätta vilken underbar moster jag har, hon har en egen hundkennel där hon alltså föder upp pomeranian små pälsbollar, även kallade dvärgspettsar. Hon har 2 små barn ett stort hus, som hon själv städar, en jäkla massa vänner som hon alltid försöker ställa upp på alldeles för mycket tycker jag. Jag förstår inte hur hon orkar, jag prata med hon igår och jag saknar henne jätte mycket. Förut var jag upp väldigt ofta men på senaste tiden har det inte riktigt blivit så. Känns som att jag ger Thea min kusin och gudbarn alldeles för lite tid. Jag var ju med under Lovas uppväxt så känner mig hemsk som inte gör detsamma nu. Men jag älskar dom båda precis lika mycket moster :)


XOXO Emmelie


Påtal om xoxo nu blir de senaste nerladdade avsnittet av gossip girl, sen får man ju inte missa sista avsnittet av det rätte för rosing. Säger som dom sa på rixmorgon zoo blir det den 19åriga egna företagaren eller den 22 åriga(eller vad han var) modellen. Är inte hon typ 35 eller nått? haha aja jag såg ett program här om dagen och jag hejar på 19åringen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0