online shoppa is the shit!

Hej alla glada eller kanske inte så glada! Iallfall jag är inget av det, fast mer glad är arg eller ledsen och det är ju bra, egetnligen finns det bara ett ord som skulle passa in på mig just nu trött.

Hoppas eran dag har varit bra, min har varit väldigt lugn har inte gjort ett smack. Eller pluggat lite teori och varit hos marlene. Igår såg jag och Firat The unborn, hur länge har jag inte väntat på den? Den var iallafall bra tycker jag, det var väll lite små saker som var töntigt men filmen i helh var bra, och den får 6/10 Emms av mig.

Ja igår kände jag bara att nu ska jag fan köpa någonting, tar mig inte iväg och köper nått så det fick bli via nätet.
Det jag köpte var alltså:

Bikini från hm                                                                     
 
                      
                             

Grå jacka från hm                                                 Väska från hm
         
Vanlig längre cardigan till sommaren                Och självklart ett par skor

   

                                      Köpte mig även en liten scarf
                           


                                      Och en bikini från Panos Emporio
                                        (har en likadan men överdelen
                                           är borta, så det får bli en ny)

                                  



Så nu vet ni det, nu ska jag antingen duscha eller lägga mig i badet och sen ska jag faktiskt ta och sova.
XO XO Emmelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0