Och jag blev just påmind om varför jag älskar att rida

Och jag blev just påmind om varför jag älskar att rida.

Jag och Julia har varit ute på en ridtur i vintersolen. Det var så himla mysigt, vi red runt enerigskogen och galopperade i snön. Åh, älskar verkligen sånt alltså. Det gick ju inte att göra så på Toppen, Hotte eller Irma så det var minst sagt på tok för länge sen jag var ute och rejsade..

Hur som helst.. nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag förbi mamma en sväng. Måste hämta hem min plattång och lite annat skit.

Hoppas ni har haft enbra helg kära vänner., min har varit perfekt!

 

XX Denice

Kommentarer
Postat av: Emm

men herregud ska du börja göra min grej nu? du får ha en egen // nisse grej :)

2009-03-01 @ 16:11:30
Postat av: Nis

Haha, din grej? Om du bläddrar tillbaka någon månad så kan du se att det var JAG som skrev så först och dessutom så är det g.g's grej ;)

2009-03-01 @ 16:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0