nån hundralapp fattigare igen

ja idag har jag shoppat lite smink kan ni fatta? Eller jag köpte rouge från isadora ,någon ny  fondation från isadora, rougeborste och knästrumpor eftersom att jag är inne i min tygskor period nu, så är det alltid bra med såna. För hur snyggt är det med tex vita strumpor i svarta tygskor, skit fult. 

Nu vill jag bara tvinga er till att lyssna på denna låt. Hörde den för första ggn i morse på rix fm. Måns Zelmerlöw som sjunger sin hope and glory, fast i ballad verision. Verkligen mycket bättre och jätte fint, haha oh no jag låter som en romantiker. Någon gång ska man vara det också..






Nu ska jag hem och duscha, sen fixa mig för det har jag inte gjort på hela veckan så känner att det behövs. Och nu längtar jag tills mitt hjärta kommer hem så jag får träffa han en snabbis, innan han åker till turkiet inatt. 

XOXO Emmelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0