Melodifestivalis.

Hej nu har jag plockat bort allting från mitt golv, de är jäkligt jobbigt måste jag säga för om man fixar sig så lägger jag allt på sängen. Det blir så när man har en stor säng och sen när man ska sova så slänger man allt på golvet. Sen när man vaknar får man panik då bäddar man sängen och så hamnar det lite saker där igen. Ligger lite grejer kvar på golvet men de orkar jag inte ta hand om. Men det ser jäkligt stökigt ut, utav bara några få saker.

Men snart kommer mamma och anders och hämtar mig, då ska jag hjälpa dom att städa och sen plugga lite teori, äta middag och sen se melodifestivalen.

Tänkte bara att ni ska få höra EMD innan ikväll så lyssna nu och tänk posotivt så kanske jag kan vinna lite pengar!!


XO XO Emmelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0