Måste plugga

Jag måste plugga också, alltså skolarbete måste lägga mig i sängen sen med datorn på magen för att skriva ett långt långt arbete. Varför passar jag inte på när jag är långt bort från allt och alla, där jag absolut inte har någonting att göra.

Förresten idag när jag körde på motorvägen så såg jag En annan del av Köping skylten haha dom är så roliga.

Förresten så bilen jag kör här är den skönaste bilen jag kört i hela mitt liv, en likadan bilis som nisses pappis har. Volvo V50. Helt sjukt bra, den kommer jag köra upp med också höhö.



En sån bilis kör jag fast mörkgrå. Vill att min pappa också ska ha en volvo.

Men hade bra alla nu, nu ska jag kolla runt lite på face, prata med någon på msn och sen gå för att napa lite.

Hörs kanske imorgon // Emmelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0