människor är oftast inte som man tror.

Tänkte på det här med denice, hm varför låter det som att jag vill få min bästa vän att framstå som dålig (tänkte på tidigare inlägg jag skrev också) haha hur som helst det vill jag inte :) 

Iallfall jag vet hur dom flesta tänker om tex denice nu i det här fallet. En jätte söt tjej som är lite fin i kanten och lite sådär begränsad, medans mig ser man som en elak bitch men ni veta att även på mig skiner solen ibland ;) Men såhär anser jag att det är, om jag skulle vara gullig och snäll mot en människa jag faktiskt inte tycker speciellt bra om, det tycker jag är falskt. Jag snackar ju skit, som precis alla andra tjejer i den här världen även killar gör de fast inte riktigt på samma sätt tror jag. Iallfall en av mina mindre bra sidor är ju att jag kan bli lite väl otrevlig mot vissa och egentligen så tycker jag att det är otroligt barnsligt av mig för jag behöver varken vara trevlig eller otrevlig. Men Denice då, när hon är snäll mot en människa som jag vet att hon inte gillar så handlar de inte om att hon är falsk utan bara om att hon så otroligt mycket för snäll.

Men så jag tänkte att här ska ni få se en annan sida av nisse bara för de : )

· Emmelie säger:

men vad händer dåååå

Nissis | säger:

beck vafaaaaaaaaaan

Nissis | säger:

sjdå?

· Emmelie säger:

juste fan.. niiiice de ska jag se faaaaan

Nissis | säger:

men faaaaaan vad niceeeee

Nissis | säger:

alltså den där horbalklännning sidan har tagit bort min jääääävlaa rosa prinseesklänning

· Emmelie säger:

haha synd : )

Nissis | säger:

HEHE ja

· Emmelie säger:

nisse får inte gå på balen nisse får inte gå på balen : )

Nissis | säger:

men det spelar egentligen itne så stor roll för jag kommer ju ändå vara finast där ändå

· Emmelie säger:

är du säker på det?

Det här skrev hon även nu på face vad är de med henne idag:S

Denice

du har sex hala tiden, nannananaaaa, du har sex sexii sexii sexii



Då vill jag bara tala om för alla er att det har jag inte alls, bara ibland :)

Men såhär kan nisse låta, även solen har sina fläckar..

// EMMELIE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0