Lördag/söndag

Ja igår var jag alltså seg hela dagen, hjärtis kom förbi vi åt middag jag laga sjukt duktig och snäll jag är. Sen såg vi på melodifestivalen eller jag tvinga han. Sen åkte han och bowla och jag var hos marlene och jörgen och prata lite skit och åt glass :) sen kom hjärtis tillbaka efter nån timme och då somna jag på en gång typ, inte så konstigt med tanke på att jag inte sovit nått natten innan. Idag har jag varit med marlene och jörgen på onoff och sen och handla, och då köpte jag en för tidig födelsedag åt min lilla fulfis unge. Han fick en nallepuh för han blev så kär i den, haha han var så söt började gosa med den.



Nu är jag hemma ligger i sängen och är helt död verkligen, ska se film nu snart men först ska jag laga mat åt mig och pappa.

Ha det så kul i skolan/jobbet imorgon :)
// Emmelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0