Jag vill hem

Hello!

haha såg Denice lilla Ps till mig där och ja du nisse du vill endast att jag ska klara det så att vi kommer kunna åka till ikea och shoppa kläder var och varannan dag, för det vet vi ju båda att det kommer vi.

Nej men jag är alltså fortfarande absolut inte pigg någonting, däremot så har jag verkligen en bra trafiklärare här. En tjej i 40 års åldern, hon är som mig alltså borde alla försåt vad jag menar. Ja hon pratar mycket mycket, vi pratar, lyssnar på musik och samtidigt lär hon mig verkligen skit mycket. Hon säger hela tiden att jag är så duktig, bra placering, bra med speglarna, bra planering, bra med farten, bra koll bla bla. Men hon ger även kritik fast på ett bra sätt, och så fort hon märker att det är vissa saker som inte riktigt sitter helt, så nöter hon in det så att det riktigt sitter sen. Jag har alltså lärt mig här av henne på 3 dagar mer än alla mina 8 lektioner (dubbla) i enköping.

Så att körningen är inga problem så det var det inte igår heller, jag var bara så okoncentrerad, trött och sur.
Vilket jag fortfarande är jag har kört bil i 5 timmar idag och är verkligen helt slut. Måste plugga teori äta och sen sova, imorgon får jag lite sovmorgon till 7 ungefär istället för halv 7. Kl 8 ska jag göra 2 lektioner sen åker vi till eskilstuna och kör halkbanan, efter det ska jag direkt gå och sola här i kungsör har bokat tid kl 15:40. Sola även igår så jag hoppas på att se lite fräsh ut när jag kommer tillbaka..

// Emmelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0