Jag lever

Okej. Jo, jag lever!

Dock är jag är sjuk. Jätte förkyl och huvudverk. När jag vaknar på morgonen är min röst dessutom ur funktion. Helt sjukt hes. Jajaa., nu är det slutklagat.  Haha okej, jag ångrade mig. Lite mer klagande.. Mitt pekfinger är svullet. Det gör inte ont men det är svullet och rött. Inte finis..

Idag var jag förbi Julia och pluggade tillsammans med henne. Projektarbetet ska ju in snart så vi har lite smått brottom. Blir nog plugg större delen av helgen., tyvärr.. 
Precis innan jag skulle hem från Julia börjar hon laga mat. Spagetti och köttfärsås. Haha. Vill ni veta?.. Hon väger upp spagettin i en våg. Först trodde jag att det var för att hon typ skulle räkna kalorier eller nått men så var det inte. Hon vill helt enkelt bara veta hur mycket spagetti hon behöver. 100 gram är tydligen lagom. Hahaha. Svar ja., jag hånar henne för det.


Jaja hur som helst.. Jag sitter och väntar på att mamma ska komma och lämna mat til mig. Pappa är inte hemma och jag orkar inte laga mat själv. Dock börjar jag bli lite hungig så hoppas att hon kommer snart.


Nu får det vara nog. Hörs lite senare eller imorgon vettja..
Puss på er
Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0