Jack the ripper

Ja alltså vi har ju teater i veckan, och jag är som sagt skit trött idag. Fy fasen kan somna precis när som helst, nu måste jag få skriva av mig lite om alla mina tankar kring det här med teatern. Såhär är det att de är en ny teater lärare på skolan för i år Anna hon är jätte snäll och säkert jätte duktig. Men alla andra år som 2orna har gjort sin teater så har det inte varit riktigt på samma sätt, och det blir ju självklart svårt för henne att veta. Ja våran teater suger om jag får säga de själv och det är faktiskt synd om henne, för hon har säkert lagt ner massor av tid på det här. Felet hon gjorde var att inte fråga oss vad vi tyckte eller hur vi ville ha våran teater vad de skulle handla om osv. Förra året som var time after time, var faktiskt riktigt bra då var det mycket sång och dans och verkligen alla fick chansen att vara med i teatern och säga saker. Det är ju dans och sång som faktikst är roligt, tycker jag iallfall. Så jag tror bara inte riktigt att hon förstått hur de var vi egentligen ville ha de, så de är inte hennes fel absolut inte. Vet inte ens om det är hon som satt ihop den men de har jag hört iallafall.

Iallafall vi ville ju lätta upp stämmningen lite idag på scenen, så utan att lärarna visste de så gick vi upp till dom som hade hand om ljud och ljus och sa att dom skulle sätta igång kung för en dag med magnus uggla på jävligt högvolym och discoljus när alla applodera, vilket dom gjorde. haha det var fan kul så alla blev skit glada och sjöng och dansa på scen. Men lärarna blev galna, men de var det värt : )


Här får ni lite bilder från idag, ska se till att ta imorgon också!

Här var det sminkning på G

      

Haha jag skulle inte varit med men det
var den ända bild jag hade på dom satt;) 


Helt klart snygg hahah.



Vilken sjuk bild haha



Daniella och beccis



Här har ni alla glada! Ses imorgon kl 9 ..

XO XO EMM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0