I can only kiss one ass a day. Today ain't your day..

Okej.. det blir inge springrunda. Jag har galet ont i huvudet och dessutom är jag väldigt trött. Önskar nästan att klockan är 10 så jag kan hoppa i säng någon gång. Jag vill inte napa för då somnar jag garanterat inte ikväll.
Eftersom jag inte ska ut och springa hade det varit mysigt med en promenad men ingen verkar vara så sugen. Smsade Jessica nyss och inte ens hon ville., anledningen till att jag skriver '' inte ens hon''  beror på att hon brukar vara min ''gå-på-promenad-tjej''.  Det är ju fruktansvärt trist att traska själv men ändå, med lite musik i öronen så kanske det faktiskt funkar. Ju mer jag tänker på det desto bättre låter det. Hm..kanske blir så.. Lägger jag mig i sängen så somnar jag iallafall så det alternativet är uteslutet.
Sen skulle det ju vara bra att plugga lite också. Jag har psykologi prov på onsdag och det vore smart att börja plugga nu, eller vad säger ni?.

På onsdag ska vi även se på tvåornas årliga teater. Emmelie säger att den suger men jag tror hon bara är lite negativ egentligen är den nog toppen bra..


//



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0