Hos Marlene.

Hej igen!  Ja alltså jag har faktiskt en ny favorit låt, låten jag la upp lite tidigare idag. If i were a boy med r kelly. Den förklarar ju verkligen, hon sjunger om hur vi tycker och tänker. så killar ta åt er nu, medans r kelly sjunger om hur dom ser på saker. Jag tycker även att han har rätt, vi kan inte förstå för vi är faktiskt inte killar, men vi eller åtminstode jag tycker att killar kan vara riktiga jävla svin, men jag tror inte dom är medvetna om det och nu pratar jag om killar i allmänhet.
Som han sjunger love respect and trust your man. ja jag ska säger jag då! But your not a boy so you cant understand..
your not a perfect women and i not a perfect man.


Den är helt sjukt bra, plus att han har väldigt sexig röst i den här låten ;)  
Låten är klockren och jag tror att många känner igen sig i den, eller jag vet.

Nog om sånt där kärlekstjaffs haha. Nu sitter jag hos marlene och vi lyssnar på låten för 6 ggn i rad ungefär, marlene säger nått i stil med - du får gärna sätta på den igen om du vill för den är så bra. Men gullfisen sitter här bredvid mig och han diggar också låten. Han har suttit i mitt knä och myst men de är så svårt att skriva, så nu sitter han och suger på marlenes halsband och det bara flyger dräggel. Upptäckte även att han hade lämnat en snorkråka från sig på min arm och det kändes väll inte sådär jätte fräsht kaske. Men han är ju en bebis så vad ska man göra, han kommer alltid vara min lilla fulfis fast han har kissat och spytt på mig några ggr under hans 1 åriga långa liv. Men som sagt jag älskar han ändå och han älskar helt klart mig SÅKLART!!




Juste nu när man är 18 så får jag ju faktiskt spela på nätet också, hittade faktiskt en jätte bra sida som jag verkligen kan rekomendera www.spelabingogratis.com  Tycker iallafall ni ska ta en titt :)

Ha det så bra nu så hörs vi kanske senare. XO XO Emmelie

Kommentarer
Postat av: nis

Haha! ''Juste nu när man är 18 så får jag ju faktiskt spela på nätet också, hittade faktiskt en jätte bra sida som jag verkligen kan rekomendera www.spelabingogratis.com Tycker iallafall ni ska ta en titt :)''

NÖRD

2009-03-09 @ 18:38:38
Postat av: emm

HAHAHAHA vad gör man inte för jugges skull :D

2009-03-09 @ 18:59:37
Postat av: nis

Hahha, jag såååå förstog att du skrev det för hans skull!

2009-03-09 @ 19:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0