High school musical 3

Oj, vad bra den var! Jag blev faktiskt glatt överaskad. Okej.. jag vet att jag älskar de andra High school musical filmerna också men jag vet inte, sista filmen med de här skådespelarn, enligt rykterna, är ju såklart tråkigt. Men tycker den verkligen fick ett bra slut och jag gillade hur de i slutet zomade in på de som hade lite mer huvudroll i filmen. Man såg verkligen hur glada de var. Det såg liksom så äkta ut på något vis.

Och dessutom var Zac lite äldre i dessa filmer så nu ser han inte så barnslig ut längre. Ni vet ju redan vad jag tycker om honom så antar att jag inte behöver säga nått mer..

Självklart rann det ett par tårar ner för kinden i slutet av filmen. Älskar filmer som berör mig. Haha.. Töntig jag är vaa :)



Dags att sova., tur att jag KANSKE är ledig imorgon..

Godnatt
Denice

Kommentarer
Postat av: Emm

Och jah var besviken på filmen :p

trodde den skulle vara mycket bättre : )

2009-03-03 @ 16:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0