Helgens slut.

Hej, jag har faktiskt inte riktigt haft tid eller ork att skrivia nått under helgen. Jag kom hem i fredags från Kungsör, då åkte jag hem och lämna av mina saker, var hos marlene och jörgen. Senare på kvällen åkte jag hem till firat som skulle åka på träningsläger till turkiet på natten. Så var ju tvungen att säga hejdå till han, annars hade jag inte överlevt :) Igår skjutsa hans mammis hem mig vid 1 kanske, satt då hos marlene några timmar. Sen från 5 till kl halv 10 så pluggade jag teori, samma idag, då har jag pluggat en del och ska snart göra det igen. Har skrivit upp lite saker jag måste läsa om och så ska jag jobba lite på mina skivor också.. Så kommer nog inte blogga så mycket idag, ni får höra från mig imorgon istället : )


XO XO Emmelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0