Hejdå!!

Hejdå allihopa vi valde att åka en dag tidigare till köping. Så nu är jag snart påväg: )

HAHA skoja :D så jävla skön jag är.. Nej men jag och Bea ska åka till stan nu, och om skorna finns i min stl så ja, jag kommer köpa dom svarta skorna på MQ. Tänkte även införskaffa mig en jacka från hm och ett långt vitt och svart linne. Vi får se hur långt pengarna räcker haha.

Men hade så bra allihopa, och förlåt denice att jag inte ringt men skicka ett sms när du är vaken så ringer jag upp dig :)

Later // Emmelie

Kommentarer
Postat av: Jug

Slarva inte bort SL-kortet! :P

2009-03-21 @ 16:39:50
URL: http://speltoken.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah nej då det är i tryggt förvar ;)

2009-03-21 @ 17:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0